› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
6 februari, 2016 kl. 01:24
#17439
Ok, så vad skulle du kalla Giulian i det här stadiet då?
Väldigt generellt, olika tillverkare benämner säkert saker olika…
Prototyp, alla stadier i utvecklingsfasen, från den första skälvande mulan till i det närmaste produktionsklart.
Förserie, det absolut sista för att stämma av att allt funkar för SOP, få eller förhoppningsvis inga ändringar i utförande
SOP, Start Of Production, dvs serieproduktion
Alfetta 1.8 -75