Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17473
Nusret Ljevo
Deltagare

    Den dagen om elbilar tar över marknaden vilket kommer aldrig att ske så kommer jag riva sönder mitt körkort om jag blir tvungen köra en elskit.Tänk er en ferrari eldriven eller snarare en alfa romeo som är eldriven?vad händer med den vackra motorljudet från v6 eller v8.Hur många laddtolpar finns i Europa?tex i Paris finns bara 3st laddningsstolpar medan i Göteborg finns hur många som helst.Hur många gånger skulle jag ladda min elbil om jag bestämmer mig åka till Kroatien.Vad händer när batterierna blir toma och jag typ står på autobahn i Tyskland?Nejjj tack.Så länge finns olja kommer aldrig elbilar ta över marknaden.Tesla är jätte snygg bil,men tyvärr den är elskit.