› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
15 april, 2016 kl. 19:05
#17552
Inlägg av Ayhan Dizdar på 2016-04-14 22:38
Härligt, men lite skum visning då hela mittkonsolen och passagerarstolen rör på sig. Men jag antar att det har med filmtekniken att göra .
Ser lite ut som det är efterbehandlad stabilisering, att den hade hoppat mycket mer annars. Eller så sitter inte kameran särskilt fixerad helt enkelt.