Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17552
Thomas Sjölin
Deltagare

    Inlägg av Ayhan Dizdar på 2016-04-14 22:38

    Härligt, men lite skum visning då hela mittkonsolen och passagerarstolen rör på sig. Men jag antar att det har med filmtekniken att göra .

    Ser lite ut som det är efterbehandlad stabilisering, att den hade hoppat mycket mer annars. Eller så sitter inte kameran särskilt fixerad helt enkelt.