› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
10 maj, 2016 kl. 20:55
#17616
Kul med en riktig Carabiniere här i klubben. Hade varit kul med en artikel i KB om detta. Hade varit kul att veta hur det var att vara Carabiniere.
Hade varit jäkla kul om man kunde hitta en begagnad 156 som gått som Carabiniere. Undrar om man kan få tag i en sådan bil.
Om vi skall återgå till nya Giulian så känns det som mest lovord från pressen. Det känns som att de gjort jobbet hela vägen. Något som inte gjorts på många år. Visst, det har varit trevliga bilar, men det känns som att det alltid varit något som brustit.