Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17671
Thomas Sjölin
Deltagare

    Inlägg av nusret ljevo på 2016-05-29 08:20

    Skulle inte Giulia komma till Sverige i mitten av juli som tidigare har sagts?

    Det var väl bara demobilar som skulle komma då?