› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
vem bryr sig om bmw m3? inte jag. körde gta några år och den är grymmare enligt mig än m3…. visst m3 snabbare jada jada, men föraren avgör.
Giulia är snygg och rå (enligt mig), “om” nu nya m3 är bättre på några punkter, so what?
vartenda gång en ny modell kommer är det en massa skeptiker och att det var bättre förr 🙂
är vi alla inte alfisti? måste komma nya modeller som säljer .. annars slutar det som för stackars saab 🙁
skulle gärna byta giulietta mot Giulia och hade jag haft plånboken hade jag satsat på en qv.
det jag sett och hört från europiska journalister är bara gott, känns också mycket mer öppna (journalisterna 😉 ).
Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06