Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17712
Magnus Berg
Deltagare

    Kul att höra att det inte bara är jag som fick känslan att inredningen i Giulia är topp! Jag blev väldigt förvånad (och lite förbannad) när jag läste Telnikens Världs test. När jag försökt jämföra objektivt mot BMW 3-serie (eftersom det är oundvikligt att Giulia alltid kommer att jämföras med den) så trycker jag inredningen i BMW är uråldrig och aboolut inte har högre kvalitetskänsla. I den matchen är det för mig utklassningsseger för Giulia. Giulia väcker känslor, 3-seriens inredning känns som en fulare variant av BMW från tidigt 90-tal med en blaffig skärm som sticker upp mitt i allt och inte ser det minsta genomtänkt och integrerad ut. T.V. nämner iofs att inredningen i 3-serie inte är av senaste snitt men miitkondolen är ju rent ful och “aluminium-detaljer” är plastiga värre. 

    Spännande tider! Någon som hört senaste info om när de första kommer till Sverige? Kan inte vara långt borta nu.