Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17716
Nihat Dizdar
Deltagare

    Måste bekänna att så är fallet just nu ?. En 320d GT -14 men det är som sagt endast ett mellanspel i väntan på Giulia och då troligtvis en 200hk bensin. BMW’n är helt ok men i ärlighetens namn lite “könlös” om du förstår vad jag menar!?

    Däremot är jag inte helt Alfalös då jag har en 1600 GT Junior -73 och en GTV6 GP -87 som jag kör så ofta jag kan och vädret tillåter. 

    Nihat Dizdar