› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
15 juli, 2016 kl. 18:04
#17721
Oavsett vad Teknikens Värld skriver, eller inte skriver, om alfor så har tidningen blivit ett riktigt lågvattenmärke sen ett antal år tillbaka. Jag prenumererade på tidningen under många år eftersom det var ett bra sätt att läsa om nyare bilar i sakliga, oftast välskrivna, om än lite torra artiklar. Men tidningen har förfallit fullständigt. Köper nåt enstaka lösnummer ibland när det verkar vara nåt intressant med men blir lika irriterad på kvalitén varenda gång. Tyvärr är AMS endast marginellt bättre…
Alfetta 1.8 -75