› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
Inlägg av Gabriel Eriksson på 2016-07-15 18:04
Oavsett vad Teknikens Värld skriver, eller inte skriver, om alfor så har tidningen blivit ett riktigt lågvattenmärke sen ett antal år tillbaka. Jag prenumererade på tidningen under många år eftersom det var ett bra sätt att läsa om nyare bilar i sakliga, oftast välskrivna, om än lite torra artiklar. Men tidningen har förfallit fullständigt. Köper nåt enstaka lösnummer ibland när det verkar vara nåt intressant med men blir lika irriterad på kvalitén varenda gång. Tyvärr är AMS endast marginellt bättre…
håller med, TV är skräp numer. Tur man har åldern inne och kan läsa Klassiker med gott samvete. Där har dom dessutom skribenter som kan skriva. Dom brukar dessutom höja dom flesta alforna till skyarna. Inte minst Alfa Romeo Giulia.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj