› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
19 juli, 2016 kl. 02:29
#17724
Tyska AMS hade i nr 14 (23 juni) en 16 sidig bilaga om Giulia där man bla hade en provkörning av 2.2 180 hp tillsammans med alfas chefsingenjör Roberto Fedeli där det skrevs fantastiskt gott om Giulia nu stod det i och för sig att bilagan var gjord med stöd av alfa romeo, vad det innebär vet jag inte men det var i alla fall otroligt trevlig läsning för en som gillar alfa.
Man skriver bla att Giulia är en bil som klarar alla vardagsbestyr utan problem samtidigt som det är en bil som man vill ta ut på sin favoritväg och letar man efter en sportig sedan är Giulia den ultimata bilen.