Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17729
Nihat Dizdar
Deltagare

    Var själv i kontakt med Kundtjänst i förra veckan då de faktiskt, hör och häpna, ringde upp mig kl 9 på morgonen för att ge mig besked på en fråga jag ställde just rörande bensinalternativen, vilka och när de kommer till Sverige. Svaret jag fick från en väldigt trevlig person var att premiären för dieselalternativen blir första helgen i September med vissa aktiviteter redan i Augusti, alltså inget nytt under solen. Om bensinarna visste han inget i dagsläget. 

    Nihat Dizdar