Svar till: Medlemsavgift ?

Forum Allmänt Medlemsavgift ? Svar till: Medlemsavgift ?

#17745
Björn Ek
Deltagare

    Inlägg av Robert Schmid på 2016-01-01 17:23

    Har betalat medlemsavgiften nu med PayPal, smidigt när man väl kommit så långt. Dock lite knöligt på CAR:sidan, att knappa sig fram till att betala sin medlemsavgift, kan jag tycka…… Inte helt enkelt/logiskt, skulle vara enklare om “Att betala/förnya sitt medlemskap” ex var inlagt som en aktivitet eller som en länk av något slag

    Det ligger en rätt stor länk på startsidan… 

    I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.