› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
1 januari, 2016 kl. 22:16
#17745
Inlägg av Robert Schmid på 2016-01-01 17:23
Har betalat medlemsavgiften nu med PayPal, smidigt när man väl kommit så långt. Dock lite knöligt på CAR:sidan, att knappa sig fram till att betala sin medlemsavgift, kan jag tycka…… Inte helt enkelt/logiskt, skulle vara enklare om “Att betala/förnya sitt medlemskap” ex var inlagt som en aktivitet eller som en länk av något slag
Det ligger en rätt stor länk på startsidan… 
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.