› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
1 januari, 2016 kl. 23:10
#17747
Inlägg av Magnus Annerfalk på 2016-01-01 22:53
För att kunna betala med kort så måste du tydligen rega ett konto och godkänna möjligheten att myndigheter får tillgång till din information. Antar att det finns möjlighet att betala på annat sätt ?
Då är det något nytt, det ska gå bra att betala direkt med kortet. Det enda problemet uppstår om du tidigare registrerat ditt kort på ett PayPal-konto…
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.


