› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
2 januari, 2016 kl. 12:37
#17750
Om man är inloggad på klubbsidan, och vill öppna ny tråd i “Information och hjälp”. Hur i jösse namn gör man då??? (Är inne på den berörda sidan.)
Är IDnr. likadant som medlemsnummer? Jag har två olika.