› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
2 januari, 2016 kl. 12:40
#17752
Inlägg av Robert Schmid på 2016-01-02 11:17
Björn; jag är nog blind, men vart ligger länken på startsidan?
Blind eller ej, men den ligger där om du inte betalt in avgiften. 
I/utanför garaget: Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14 | Sprint Veloce 1.7 8V -87 | Alfasud TI 1.7 8V -78
