› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
2 januari, 2016 kl. 13:14
#17755
Då så, eftersom jag betalt ser jag den inte, smart 
Vem har egentligen roligast, den vise eller den vansinnige? Och livet går väl ändå ut på att ha roligt.