› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
2 januari, 2016 kl. 13:19
#17756
Inlägg av Magnus Annerfalk på 2016-01-02 13:03
Den sidan får jag inte upp utan två alternativ 1, Betala med PayPal alt 2, Betala med kort. När jag väljer att betala med kort så “kräver” det enligt tidigare beskrivna aktiviteter att bla rega ett konto. Vet inte varför jag inte har motsvarande alternativ som du!?
![]()
Jadu, det var en bra fråga!
Jag har tyvärr inget kvalificerat svar på det.
I/utanför garaget: Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14 | Sprint Veloce 1.7 8V -87 | Alfasud TI 1.7 8V -78