› Forum › Allmänt › Medlemsavgift ? › Svar till: Medlemsavgift ?
2 januari, 2016 kl. 13:21
#17757
Inlägg av Robert Schmid på 2016-01-02 13:14
Då så, eftersom jag betalt ser jag den inte, smart
Ja, att tjata på en som redan betalt verkar ju onödigt…
I/utanför garaget: Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14 | Sprint Veloce 1.7 8V -87 | Alfasud TI 1.7 8V -78
