Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17766
Igino Cazzola
Deltagare

    Professionella verkstäder har nollkoll på så gamla bilar. Om du skriver var bilen står någonstans så dyker det nog upp nå’n kunnig Alfista som kan hjälpa dig att få igång den.

    Jag är fullständigt Räserskadad