› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
6 januari, 2016 kl. 17:50
#17766
Professionella verkstäder har nollkoll på så gamla bilar. Om du skriver var bilen står någonstans så dyker det nog upp nå’n kunnig Alfista som kan hjälpa dig att få igång den.
Jag är fullständigt Räserskadad