Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17767

Tack för svaret. Bilen finns i Stockholm. Just nu står den i Nynäshamn men kan bärgas dit det behövs i Stockholmsområdet. Någon bilkunnig sade att det var en attraktiv bil….för mig utgör den mest ett problem.