› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
6 januari, 2016 kl. 19:00
#17767
Tack för svaret. Bilen finns i Stockholm. Just nu står den i Nynäshamn men kan bärgas dit det behövs i Stockholmsområdet. Någon bilkunnig sade att det var en attraktiv bil….för mig utgör den mest ett problem.