› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
6 januari, 2016 kl. 19:23
#17770
Tack för svaret. Finns det någon bilmeck i Stockholm som kan jobba på en gammal Alfa? Det vore så klart kul att få den att fungera – och köra den! – innan jag säljer den.