Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17774
Thomas Sjölin
Deltagare

    Om det inte är en Quadrifoglio Oro, då har den SPICA-insprutning.

    Att få igång bilen med 20 år gammal bensin i tanken är nog dömt att misslyckas. Dock skulle jag, precis som andra föreslagit, allra minst ge den ett oljebyte men helst byta alla vätskor.