› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
7 januari, 2016 kl. 00:03
#17774
Om det inte är en Quadrifoglio Oro, då har den SPICA-insprutning.
Att få igång bilen med 20 år gammal bensin i tanken är nog dömt att misslyckas. Dock skulle jag, precis som andra föreslagit, allra minst ge den ett oljebyte men helst byta alla vätskor.