Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17775

Kul med input från så många duktiga. Jag inser att en tidig 80-talsbil inte är den mest populära årsmodellen. Dock, jag surfade lite på någon engelsk sida och där var till synes samma modell och typ årtal uppe i 5-7 000 EUR. Det är långt ifrån 10 000 kr. 

 Hur som helst, eftersom jag själv inte ens kan byta olja så ringer jag till AR-Bil. När den väl brummar och rullar, var säljer man en sådan här bil? På Blocket? Eller kanske i detta forum, gissar jag att svaret blir…