Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17776

Som sagts i nån annan tråd – priserna på utländska sajter ska nog tas med mer än en nypa salt! Å andra sidan är det också en sanning att vi svenska Alfadårar helst vill ha våra älskade bilar gratis…??? Tror att det är få ställen där man hittar en bra bil billigare än i Sverige!! God fortsättning förresten!