› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
Inlägg av Daniel Hof på 2016-01-07 11:33
Kul med input från så många duktiga. Jag inser att en tidig 80-talsbil inte är den mest populära årsmodellen. Dock, jag surfade lite på någon engelsk sida och där var till synes samma modell och typ årtal uppe i 5-7 000 EUR. Det är långt ifrån 10 000 kr.
Hur som helst, eftersom jag själv inte ens kan byta olja så ringer jag till AR-Bil. När den väl brummar och rullar, var säljer man en sådan här bil? På Blocket? Eller kanske i detta forum, gissar jag att svaret blir…
Det är jättetrevligt när svenska bilar säljs i Sverige och framför allt om de säljs här till en medlem! Allt handlar om vilket pris du vill sälja till. Jag älskar Alfetta sedan så ingen skulle bli gladare än jag om du lyckades sälja en Alfetta 83 för mer än 10 kkr. Kul att du tänker få den att rulla först, med lite tur kanske du inte vill sälja den efter att du kört den! 
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.