Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17779
Karl Sandler
Deltagare

    En Alfetta från 83 kommer inte att kunna säljas för 30 000 kr. Det är ingen attraktiv modell. Sätt ut en annons så får du se. Jag tror inte att någon här ens vill betala 10 000 kr för en sådan som stått i 20 år. Priserna på Autoscout24 och Mobile är rena fantasier. Bilarna ligger ute i åratal utan att bli sålda. Hade det varit en rostfri Alfetta 1,8 som stått i 20 år så kanske man hade kunnat få en slant för den.