› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
10 januari, 2016 kl. 10:39
#17780
En besiktad o skattad bil som är lagom slut är ju runt 10000kr ,jag tycker det är för lite för denna Alfetta ,lägg ut annons i Norge.