› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
10 januari, 2016 kl. 11:21
#17781
Om bilen är som den beskrivs, “mint” och 3000mil så är den naturligtvis värd mer än 10tusen. Men det kräver ju att man gör det som behövs så att den är fullt fungerande osv. Mätaren slår väl dessutom runt vid 10000mil så det krävs att milen går att verifiera om det ska vara extra betalt för dom låga milen. Sen kan det säkert ta ett tag att hitta den där spekulanten som kan tänka sig att betala för en sån modell. Som den står nu kanske 10tusen är ett rimligt pris.
Alfetta 1.8 -75