Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17784
John Westling
Deltagare

    Vad du än gör så fort du fått igång den, vänta tills våren innan du börjar köra med den. 

    Saltet som finns på vägarna här är som rena giftet på en bil i det skicket du beskriver den. 

    Lycka till!