› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
26 mars, 2017 kl. 18:32
#17785
Hej! jag igen.
Jag har fortfarande inte gjort något med bilen och kommer sannolikt inte göra det framgent heller. När jag postade detta för ett år sedan fick jag många frågor om att sälja den. Någon som fortfarande är intresserad? Skicket har jag ingen aning om, förutom det jag har skrivit; utseendemässigt är den i mint condition. Motorn har jag ingen aning om.