Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17792
Anders Eriksson
Deltagare

    vad sägs om att lägga in en annons??  förslagsvis med bilder som visar skicket….

    trodde den blev såld då jag inte fick svar på PM/mail…..   jag passar på affären, råkade ju köpa mig en Vespa nyss 

    Nu: 4C
    Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi