Svar till: Giulia i Sverige

Forum Allmänt Giulia i Sverige Svar till: Giulia i Sverige

#17833

Det gör jag redan… 

Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13