Svar till: Giulia i Sverige

Forum Allmänt Giulia i Sverige Svar till: Giulia i Sverige

#17834
Wille Roos
Deltagare

    Inlägg av Christer Andersson på 2016-01-17 08:49

    Det gör jag redan… 

    Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.

    Tråden: Alfapower Nya Giulian 

    Wille R.