› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 10:02
#17835
Håller med om kommentarer på alfapower, den är fin på bild men i verkligheten är den döläcker! Fasen att den inte kommer som kombi! Kanske får köra barnvagnen på takräcke? Vad gör man inte för en Giulia? 