› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 12:58
#17838
Inlägg av Peter Braun på 2016-01-17 11:23
Efter 2år behövs ingen barnvagn utan man klarar sig med en smidig sulky. Över 3år används den knappt den heller så du behöver inte vänta för länge med att byta ut Opeln Magnus;-)
Om inte annat så kommer en sport SUV snart. Klart intressant fet med om ingen kombi kommer på Giulian.
Problemet är att om tre år kanske det är dags för nästa och då behöver man både barnvagn och sulky. Får hoppas att SUVen blir tillräckligt stor och inte en opraktisk XC60-variant. Den ska ju visas i Geneve så snart vet vi 