› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 18:50
#17842
Hoppas de mer jordnära varianterna går att beställa efter Geneve men troligtvis tidigast i sommar.
Tycker också att det är otroligt att SUV’n fortfarande inte skådats någonstans, bara mulor hittills. Alfa är duktiga på att hemlighålla sina nya modeller.
Nihat Dizdar