› Forum › Allmänt › Hur törstig är 159an egentligen? › Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?
24 januari, 2016 kl. 20:43
#17873
Jag låg på 0,9 (2.2 jts) men kunde få allt från 0,8-1,2. Beror lite på humör och trafik.
Annat värt att kika på är att kamkedja och växellåda. Båda bytt på maskinskadeförsäkringen.
Allt som allt så gillade jag bilen skarpt.