› Forum › Allmänt › Hur törstig är 159an egentligen? › Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?
26 januari, 2016 kl. 17:23
#17879
Körde min 2,2 på 0,9-1,2, precis som ovan, men fick faktiskt ner förbrukningen rejält med 98 oktan, bortåt en dl på långkörning. Synd på utväxlingen bara, inte så jättekul från rödljus, men vilken bil att åka långt med:-)
Giulia Super