› Forum › Allmänt › Avauktorisationer av Alfaverkstäder › Svar till: Avauktorisationer av Alfaverkstäder
4 februari, 2016 kl. 09:03
#17890
Tack Rickard.
Det du beskriver är väl vad man anade låg bakom min verkstads avhopp, dvs det faktum att nuvarande begränsade kundkrets nog inte motiverar de nyinvesteringar som krävs för fortsatt auktorisation. Och inte vågar väl de mindre verkstäderna, läs << än Hedins, tro på en markant ökad efterfrågan av tjänster efter nya Giulians introduktion. Att de nya modellerna blir sådana storsäljare vågar vi väl inte tro på.....................
Sven L