› Forum › Allmänt › Avauktorisationer av Alfaverkstäder › Svar till: Avauktorisationer av Alfaverkstäder
4 februari, 2016 kl. 12:00
#17891
Att lägga felet på kunder är väl lite trist, det är klart att man försöker få ner reservdelskostanden. Många gånger kan man köpa exakt samma reservdelar av samma tillverkare för mindre än halva priset utomlands. Nä, se över verkstädernas reservdelspriser istället!