› Forum › Allmänt › Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6 › Svar till: Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6
4 februari, 2016 kl. 23:55
#17913
Nej jag fick inga uppgifter, allt han sa på telefonen var något i stil med “Så vi behöver beställa hela dämparen, och de var, ehm inte direkt billiga”.
Så jag antar att de kostade en del! Men som du säger, det kan vara riktigt rostigt där iofs. Är bara så fundersam varför inte en sån här sak upptäcktes på besiktningen. Gjorde den i november och då gick bilen igenom helt utan anmärkningar. Jag använder den som vinter bil också iofs, men det har ju knappt saltats något alls i år. Samt att bilen står i varmgarage om nätterna.