› Forum › Allmänt › Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6 › Svar till: Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6
7 februari, 2016 kl. 11:20
#17917
Inlägg av Håkan Andersson på 2016-02-07 11:14
Det är väl samma som hela 156-seriens bakdämpare. Kraftigare för V6 och nivomat för vissa SW. Är det en 2.0 så har jag nya standard-dämpare liggande i garaget i Fagersjö, ursprungligen tänkta till en nu sedan länge såld 147. Ring 070-7657981 om Du är intresserad.
Tack så mycket för erbjudandet! Men tyvärr (eller jag gillar ju min 3.2L) men så är det en 3.2l. Jag har redan bett den beställa dämpare och fixa så det är lite sent tror jag att göra något åt det :/