› Forum › Allmänt › Mitt nyförvärv › Svar till: Mitt nyförvärv
Snygg!
Grattis
Vem har egentligen roligast, den vise eller den vansinnige? Och livet går väl ändå ut på att ha roligt.
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.