Svar till: Mitt nyförvärv

Forum Allmänt Mitt nyförvärv Svar till: Mitt nyförvärv

#17942
Håkan Andersson
Deltagare

    Snygg. Giuliettan klär i svart. Har själv bytt från svart till vit. inte för färgen utan för motorn. QV roligare än miljödiesel… Ge gärna lite mer info om bilen du köpt-

    Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.