› Forum › Allmänt › Mitt nyförvärv › Svar till: Mitt nyförvärv
5 februari, 2016 kl. 18:19
#17942
Snygg. Giuliettan klär i svart. Har själv bytt från svart till vit. inte för färgen utan för motorn. QV roligare än miljödiesel… Ge gärna lite mer info om bilen du köpt-
Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.