Svar till: Mitt nyförvärv

Forum Allmänt Mitt nyförvärv Svar till: Mitt nyförvärv

#17947
Jane Ison
Deltagare

    Hej! 

    Det är en 2011 med 170 hk turbo motorn och manuell låda (finns inget annat i en Alfa). 

    Giuliettan har rullat 5700 mil och kommer närmast från en Alfist i Hedemora som bytt mot en 147 GTA. 

    Hedemorabon var så klok att han lät underedsbehandla den.

    På programmet står nu inköp utav ett lackstift för att fixa några stenskott.

    Yes den passar i svart eller närmre brunsvart som denna bil är. 

    Jane

     

    Jane Ison