› Forum › Allmänt › Mitt nyförvärv › Svar till: Mitt nyförvärv
7 februari, 2016 kl. 11:16
#17947
Hej!
Det är en 2011 med 170 hk turbo motorn och manuell låda (finns inget annat i en Alfa).
Giuliettan har rullat 5700 mil och kommer närmast från en Alfist i Hedemora som bytt mot en 147 GTA.
Hedemorabon var så klok att han lät underedsbehandla den.
På programmet står nu inköp utav ett lackstift för att fixa några stenskott.
Yes den passar i svart eller närmre brunsvart som denna bil är.
Jane
Jane Ison