› Forum › Allmänt › Fälgar Smakråd! › Svar till: Fälgar Smakråd!
7 februari, 2016 kl. 18:16
#17956
Tack för alla snabba och bra svar! Verkar inte som att TI fälgarna gick hem hos så många och jag måste erkänna att jag lutade mer åt dom när jag postade tråden
Jag gillar även hästskofälgarna men är lite osäker på den mattgrå färgen. Verkar dock vara svårt att hitta dom i svart.
Här hittade jag några bilder på google med respektive fälgar för att få en idé om hur det kan komma att se ut.
TI-fälgar
Hästsko
http://i785.photobucket.com/albums/yy132/barnabelizola/giulietta006.jpg