Svar till: Fälgar Smakråd!

Forum Allmänt Fälgar Smakråd! Svar till: Fälgar Smakråd!

#17957
Magnus Berg
Deltagare

    Den ser riktigt rå ut med de Ti-fälgarna du länkar till. Men tänk då även på att det är 19″ och att bilen är sänkt. Det påverkar utseendet på bilen klart positivt enligt mig. Sen är det nog “gunsmoke” och inte svarta fälgar.

    Skulle också vara tveksam till de mattgrå fälgarna. Matta fälgar ser nästan aldrig rena ut tycker jag.

    Här finns lite varianter http://www.veloces.co.uk/parts/giulietta/wheels