› Forum › Allmänt › Fälgar Smakråd! › Svar till: Fälgar Smakråd!
8 februari, 2016 kl. 23:59
#17958
om du ska ha 18 hade jag tagit hästskon för ti fälgen ser lite mesig ut i 18 men om du kan tänka dig 19 hade jag tagit ti fälgen i gunmetall inte diamond black.
(det är det du har på bilden med den vita Giuliettan)
Jag kan nog få ner priset lite på 19 fälgarna jämfört med wheelzone. 18 har dom redan så bra pris på så det kan jag inte matcha men om du vill ha 19 kan du maila mig på: scudetto@email.com