Svar till: Mitt utträde från styrelsen i CAR

Forum Allmänt Mitt utträde från styrelsen i CAR Svar till: Mitt utträde från styrelsen i CAR

#17969
Peter Braun
Deltagare

    Tack Thomas och Ola. Att få klart GTV6:an till sommaren ser jag verkligen fram emot Kanske borde skapa en tråd när jag väl får tid och tummen ur. Garaget är tyvärr trångt så man får delvis göra det ute så jag väntar med spänning på bättre väder.