› Forum › Allmänt › Mitt utträde från styrelsen i CAR › Svar till: Mitt utträde från styrelsen i CAR
9 februari, 2016 kl. 11:43
#17969
Tack Thomas och Ola. Att få klart GTV6:an till sommaren ser jag verkligen fram emot
Kanske borde skapa en tråd när jag väl får tid och tummen ur. Garaget är tyvärr trångt så man får delvis göra det ute så jag väntar med spänning på bättre väder.